tirsdag 4. januar 2011

Maskinquilting og nyttårssalg

Godt Nytt År!

Med jevne mellomrom får vi besøk av maskinquilterne Anne Rønningen og Merete Ellingsen. Ønsker man et arbeid maskinquiltet, kan man møte opp i butikken og levere inn arbeidet. Man får også anledning å diskutere mønster og trådfarge med Anne eller Merete. Onsdag 5.januar fra ca. kl.14 kommer Anne en tur "utenom turnus". Har du noe som du ønsker at Anne skal quilte for deg, er det bare å møte opp. Eksempler på hva Anne får til med sin maskin finner du her:http://www.annesquiltekammer.blogspot.com/.

Dette er ett tidligere månedens blokk  teppe fra Lappe Makeriet som Anne har quiltet.
Tidspunktene som Anne og Merete kommer til oss denne våren, finner du i kursplanen på nettsiden vår,http://www.lappemakeriet.no/

Vi har fremdeles nyttårssalg. Disse søte kakeboksene er på salg.




Kr. 39,- for den lille.

Kr.50,- for mellomstørrelsen.


Kr.65,- for den store.
De kan legges i hverandre om man ønsker ett helt sett.

Runde esker i pappkartong. Mange forskjellige størrelser. Pris fra kr. 49,- til 155,-, men selges nå til 70% avslag. Disse kan vi dessverre ikke sende  i posten.



1 kommentar:

  1. Hei og hå og Godt Nytt År til dere .. Det er så koselig å kunne titte innom bloggen, da har jeg dere liksom med meg hele tiden, jeg får med meg noen nyheter og blir også inspirert.Kanskje jeg faktisk skulle kjøpe et sett med kakebokser til han som snart flytter fra mamman sin .. Hilsen Anne

    SvarSlett